23/8 Göteborg!

Nu har jag precis kommit hem från stan. Var ute och käkade med mamma och pappa innan dom skulle dra hem,det var jobbigt men samtidigt inte eftersom vi säkert kommer ses snart igen.
 Gårdagen gick mest åt att göra iordning i rummet, åka på IKEA och fixa och dona. Rummen är jättfina och mysiga, bättre än vad jag trodde faktiskt och ännu mysigare blev dom när man fick göra det lite mer personligt, såklart. Nu ligger jag i sängen och väntar på att Amanda ska komma hit som varit på IKEA idag, eftersom hon åkte ner med oss igår och hennes föräldrar åkte hit idag. Det var lite om vad vi har gjort, har inte hunnit med så mycket mer. Nu ska jag iallafall kila ner och kolla om hon kommit, men först förbi Jonas och kolla om han är på rummet. Skriver mer ikväll om jag hinner :) Bilder på resan och rummet kommer här:


åväg :)


Bilen, helt fullpackad

    
.. och bilköer var det

Framme på rummet med alla grejer :)  
 

   
Och såhär fint blev de :) helnöjd!

Kommentarer
Postat av: evelina

va fint rum, :D

2009-08-24 @ 20:36:00
Postat av: Tack eve! :) <3

2009-08-26 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0