Första skoldagen!


hej på er!
Nu sitter jag på rummet och myser med några utav mina nya underbara klasskompisar, Jag, Amanda, Zaida, Malin och Suzzi kom in en sväng också. Tidigare idag var vi i skolan, första skoldagen! Riktigt nice, skolan var huur stor som hellst och ligger precis vid vattnet! Så härligt. Våran mentor verkade jättegullig också och klassen är helt perfekt, det är alltså folk från olika ställen i Svergie, så man kan ju undra hur man kommer snacka sen när man kommer hem till Borlänge, haha. Efter skolan tog vi färgan in till stan där vi käkade på Kina och tog en kaffe latte på ett cafe. Efter de handlade vi lite mat och nu ska vi dra till köket och laga. Bilder kommer in senare när jag fått dom utav amanda :)

Bilderna från skolan:


 
en liten del utav skolan, längan där vi går




entrén



färjan







Älskar Göteborg!


                          
Malin och Zaida                            Jonas och Suzzie                 Oskar och Tim             Thomas


          
Butterix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0