Fotboll!

Kom nyss in efter en svettig fotbollsmatch med några i klassen. Det är så sjukt kul att spela och märkte direkt hur mycket jag saknar fotbollen.. varför skulle just jag bli drabbad och operera två knäoperationer, jag som älskade både fotboll och innebandy, sport överhuvudtaget. Men livet är inte alltid en dans på rosor och man får inte alltid det man vill här i livet, tyvärr. Nog om de. Började nio idag, drog till skolan och hade två lektioner. Först var det en kille som kom och informerade oss lite mer om vad man ska tänka på ute till sjöss och vad vi ska förbereda tills vi åker ut på båtarna. Sedan tog vi bussen till ett ställe där alla sjömän brukar stanna under några nätter de är på land,

Eftersom det blev rätt sent igår har vi bara slappat idag. Nu ska jag fortsätta kika på prison breake med gänget. Puss och Godnatt! 
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0