Styrsjö

hej allihoppa!
Har varit väldigt seg på att uppdatera men har faktiskt inte hunnit skriva något sen i torsdags, har haft fullt upp hela tiden. Men nu ska det blir lite ändring på det. Vi var iallafall ut på en båtutflykt i Torsdags till en ö som heter Styrsjö, jättemysigt och gulligt ställe med små fina hus precis vid vattnet. Vi lekte lite lära känna lekar och rodde tiohuggare ( en båt där man sitter flera i och ror) käkade en supergod kycklingsallad mitt vid hamnen och till sist gick vi en liten tipspromenad. Där bodde också vår kökslärare Kerstin, så efter vi käkat gick vi till hennes hus och tittade på en jättefin utsikt mot havet och ön.  Sedan bar det av hemmåt. Trevlig dag!

Nu sitter jag inne på mitt rum. Jag pratar med min Tompis i luren och Amanda kom nyss och la sig på min spikmatta och nu tror jag nästan att hon somnat, hahah! Jag hörde allt lite snarkningar ;) aja, nu kommer iaf lite bildern från dagen i Styrsjö
Sköt om er :)



Båthamnen


             
                                                                                      Morgontrötta!  


  



 
Framme i Styrsjö 

 
Kerstins hus


vår mentor Ann och köksläraren Kerstin

 
         

 












   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0