,,,,

Har absolut inte gjort någonting idag känns det som.. Och inte kan eller får jag göra så mycket heller.. Känns som att jag inte har någon ork kvar i varken kropp eller själ. Skola orkar jag inte ens tänka på just nu och träning? de får jag vänta med tills knäet är friskt igen. Kan inte dra någonstans heller, eller träffa mina tjejer eftersom jag inte får gå så mycket på knäet de första dagarna.
Apropå operationen så gick det bara bra. De tog bort en del av bakre menisken som inte hade läkt riktigt från förra operationen, sen hittade de nån vätskefylld blåsa som de tog bort och fixade, var dock lite borta när läkaren kom och berättade vad dom hade gjort för nått, haha. Men skönt iallafall att det äntligen är över, efter flera veckor med nervositet och spännigar. Får hoppas att det var de tredje och sista ingreppet..
Nog om alla tråkigheter, nu är det dags för deppiga mig att kypa ner och slå på en film eller kika om de finns nått kul på tven. Och hoppas på en förhoppningsvis bättre och roligare dag imon.. 

Inte har jag min bumbi som kan hålla mig sällis heller.  
Men ta hand om er allihoppa!  
                                       
Tilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0