:)

hej på er!
Har precis ätit med Tomas och Tim. Sitter inne på rummet nu med en hårfärg i huvää. Frida kom nyss in och gjorde mig sällskap:) trevligt! Det är en del prat om min 18 års fest, hasr en del planer. Ska bli så sjukt kul! Tänk lilla jag, lilla jag ska få på krogen! och den här gången kommer jag att komma in på riktigt. Zaida kanske följer med hem och firar mig också, längtar! :D
Helgen var nice, lördagen var jag som sagt på spårets inspelning och satt i publiken med Frida. Det var en kul grej! Programledaren var Kristian Look och Fredrik Lindström :) och vilka stjärnor, de spexade och skojjade med oss i publiken hela tiden. Och bandet som spelade var Håkan Hellströms turneband, så Frida som är ett stort fan av Håkan blev ju inte lite glad när hon både fick se dom och välja en låt som dom skulle spela, hahah.

 Slänger in lite bilder efter inlägget. Nu är färgen ur håret och det är dags för sängen.
Puss tja



  











Hade visst inte fått fler bilder så de kommer mer sen





Kommentarer
Postat av: Frida

Jaaaa Agustifamiljen!!! Så himla coolt:D

2009-11-11 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0