Sweet Saturday

God morgon på er
Det blev en av lägenheterna för oss, eller för Tom ska man väl säga. Fast jag kommer nog att bo där mer än han tror jag ;D hihi. Nu väntas bara flytten för han. Jag får därimot vänta till februari, då ja kommer hem från båten. Fast kommer nog inte kunna vänta, så lite grejer kommer jag nog ta dit och börja inreda lite!  
Igår var tjocka släkten här på lite kalajs. Fick mycket fint och bra att ha saker tills man flyttar hemifrån. Drog sedan vidare till stan och kollade på längenheten och svängde även förbi hos Petronella för lite snack om ikväll. Och idag blir det att ladda inför krogen med brudarna! Nu väntas en rolig och lång kväll!  
Ha en bra dag/kväll! 



        Bilder från gårdagen. Blev dock inte några alls eftersom jag glömde av att ta. Men men

                                
                                 Elias och Tom som busar som vanligt

                              
                               Kusiner vitaminer
                               
                              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0