Snö

Första snön kom idag i Göteborg! Medans mamma och pappa befinner sig i solen på Gran Canaria och njuter i värmen. Inte rättvist! Praktiken idag har iaf gått bra. Och har blivit tillfrågad om jag ville sitta med i publiken till På spåret programmet :) Så på lördag, söndag eller måndag kanske ni ser mig på tv ;D och förmodligen Zaida också som ville med. Men ni får nog se programet lite senare eftersom det bara är inspelning nu. Yeeeah 
Ikväll blir det lite plugg och kanske en film med tjejerna
hejhej 




                      

Kommentarer
Postat av: camillis :)

va snygg du är babe! hoppas allt går bra <3

2009-11-05 @ 19:34:02
Postat av: Tom

Det mest perfekta jag någonsin sett. Blir helt trollbunden av att titta på dig älskling och jag vill aldrig sluta göra det heller. Lycka till imorgon!<3

2009-11-06 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0