Freeedag!

Hela veckan har gått i raketfart! Här lever jag iallafall livet i göteborg med mina underbara vänner. Dock är vi bara några få kvar och saknar faktiskt alla här hemma, men mysigt har vi. Har varit inne och kollat på bl.a. Carros, Malins och Annas blogg och de verkar ha det bra ute på sina båtar, så det känns kul! Blir att längta ännu mer tills jag mönstrar på. Och nu är det bara en vecka kvar på min praktik här på land (svt) sen blir jag hemma i ca 7 veckor och jobbar lite, firar min födelsedag med mina underbara vänner och pojkvän, firar jul osv. Sen 1 januari mönstrar jag på båten. Ser faktiskt fram emot det! :) ska bli grymt 

Imon blir det stan och shoppa lite till min födelsedag. Sen vidare till svt och kolla på spåret :) blev tiden imon. Hade verkligen tur att vi fick två biljetter. Alla var slutsålda men det var två som hade avbokat precis. Så då fick jag ta dom! Jättesnällt av min handledare Stefan. Nej nu tror jag att det blir godnatt. Ska ringa älskling som jag saknar ihjäl mig på. Hoppas ni haft en bra dag i regnrusket! 
Take care
Kram Tilda






                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0