God Middag

God Middag..
Glömde ju såklart skriva lite grejjer som jag gjorde i veckan i Borlänge, men man kan inte skriva med allting. I lördags på dagen drog jag och tränade, mötte upp Camilla vid maserhallen och kollade på Hugges innebandy cup. Och såklart vann dom allting! Kommer själv ihåg när man spelade och vann. Blev en aning sugen på att spela igen.  Mot kvällen åkte jag till Sandra med Mandy, Eve,Jennie, Amanda N, och Therese. Det blev att säga hejdå till Amanda som drog till Stockholm i Söndags för påmönstring. Har inte hört nått än, men jag hoppas hon har det bra! :)
Träning, duschen, pluggning och sova står på schemat nu!
Puss tja 




                                                    LÖRDAGSBILDERNA


                                                              
                                           
                                          
      












































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0