Min dag idag! :D

Först och främst vill jag tacka alla söta för de som ringt och smsat mig på min födelsedag idag! :)
Och ni som undrar hur det känns, så är det inget speciellt alls, mer 'än att man är ett år närmare systemet och att man kan gå på krogen, men det räcker ju de för det är ju de man längtat till! Så det känns så skönt att man äntligen är 18, för jädrar vad jag har väntat!

Annars idag har jag och Rebecka setat på körskolan och pluggat lite, sen drog jag förbi svea och solade och mötte sedan upp mamma på stan. Åkte och handlade till smörgåstårtan och nu ligger jag i sängen med älskling  som redan sover, tror jag. Så ska ta och krypa ner under täcket med han nu. Tidigt uppstigning imon. Godnatt på er! 

 
                                                             
                                             


                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0