På tåget..

Nu sitter jag på tåget med Frida påväg hem till Borlänge, igen. Har ca en timme kvar och befinner mig i Kopparberg just nu, haha. Och snart får jag träffa min älskling som står och möter upp mig på tåget: ) sen alla mina flickor också. Får se om jag hinner träffa dom ikväll.

Imon blir det 50 års fest med släkten! Min morbror blir 50 år och slår till på storkalas! Ska bli riktigt kul att få träffa alla :)
Nu ska jag äta min goda sallad som jag gjorde på Tableun.

/ puss Tilda  (:  




                                                                                                                                                                                              

Hoppas jag får träffa den här skitungen imon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0