Borlänge

 Då var man hemma igen i Göteborg efter 4 roliga dagar i Borlänge. I fredags var jag och Amanda till hushagen och hälsade på våra gamla klasser sen blev det en heldag i Falun med älskling och på kvällen hade mamma gjort plankstek! :D

I lördgas träffade jag tjejerna och festade lite med dom innan det var dags för artonåringarna att dra på krogen. Hade iallafall en jätterolig kväll med mina underbara vänner! 

Blir inte så mycket mer att skriva, ska försöka koncentrera mig på plugget nu. Ska lägga in lite pics från dagarna som kommer så småningom :)

Fredag kväll - mys med familjen







Lördag kväll - med mina brudar! 


Kvällens chaufför ;) 



Förfestmys hos Theres :) 





Jag, Amanda gånger 2 ;D 


Vädinnan :) 


Jennie och Fridis


Söt Johanna och bästa Camiie 




<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

kul o se dig tilda! :) ses nästa gång du kommer hem :*

2009-10-13 @ 15:18:25
Postat av: Cammmmiiiii! :D

<3<3<3<3<3

2009-10-22 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0