17/ 10 - Lördag

Har varit en rätt slapp och skön vecka. Har fått reda på vart min apu blir här i Göteborg. Ska vara på svt och laga mat åt personalen :D så kanske träffar på nån kändis då, eller får väl hoppas iallafalla, hihi.
Igår blev det att säga hejdå till Mandis som just för tillfället är i Turkiet och njuter, så fuuskigt! Hoppas du får det jättebra. Blev inte så sorligt att säga hejdå eftersom vi kommer ses på höstlovet när jag kommer hem till Borlänge :) Igår kväll köpte vi tjejer pizza och myste framför Idol.

Idag har det varit en slapp dag men ändå lite träning med i bilden. Frida kom och väckte mig imorse vid 11, vi drog ut på en jogginrunda uppe i skogen, kom hem och gjorde en supergod frukost/ brunch. Resten av dagen har gått till plugg, har tre prov till veckan så det gäller att börja i tid! och sen blev det film framför tvn, Johan Falk - Vapenbröder och Hanna Montana. Nu sitter jag och saknar min Tom och pratar lite skit snack med Zaida. Får se vad det blir resten av kvällen. Jag och Malin var sugna på att festa lite men då skulle såklart inte killarna dricka idag, ooovanligt! hahah det är nog första vita helgen för dom. 

Ha det gött! :)
   


                                 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0