LÅNG TÅGRESA

Det blev en lång tågresa hem till Borlänge igår.. Det började redan på morgonen. För det första hade vi tydligen ingen lektion på morgonen så vi fick sitta och vänta till svenskan började. Hann inte med så mycket på svenskan eftersom vi hade bråttom till tåget och skulle käka innan. Tar sedan bussen till tåget och allt går som räknat på tåget. När vi närmar oss Katrineholm för byte till Sala, hade tåget före oss fått något fel så vi fick vänta ett tag. Sen ropade dom ut att vi skulle ersätta tåget till buss istället. Så det tog oss ca 2 timmar innan vi var framme i sala. Väl i Sala ser vi att tåget går om en timme, så det var bara att sätta sig på en bänk och vänta. Tur att vi åkte alla tre, jag Frida och Amanda, annars hade väl tiden gått ännu segare. Haha hoppas vi inte får vara med om något sånt nå mer :P

Nu ligger jag i min alldeles egna säng, helt tomt i huset. Tom drog precis till jobbet och jag ska nog somna om lite till sen dra upp till stan på syundersökning, träna och möta upp mamma för att fixa lite saker :)  




   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0