Öckerö - Fredag

Då var dagarna på Öckerö avklarde. Har haft en otrolit rolig vecka! :) Igår fick vi testa olika sorters nödraketer. Sen badade vi med överlevnadsdräkter och skulle hoppa i det varma havet, 10 grader stod termomtern på, brr!  Tur att man inte kände av så mycket eftersom vi hade dräckterna på oss :P. Vi skulle ta oss upp på livflottar och även vända en av livflottarna. 
Nu sitter jag på Fridas rum, kom precis hem från stan där vi hängde med killarna till krogen men jag passade på att träffa Joni som var på beskök i Göteborg, jättekul att se dig! :)  Nu ska jag bara vänta till Amanda kommer hem med bussen sen sova. Imon blir det stan och kanske en fika med Emilie som också är på besök hos släktingar. Godnatt på er!  

kommer mer bilder senare  när jag fått lite bilder från Mandy









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0