massa plugg..

 Har precis städat klart min onsdagsstädning, sitter och myser med en kopp kaffe och tända ljus i höstmörkret! Skoldagen idag var skön, alkoholhanteringsprov och svenska. Lär väl ta tag i pluggandet snart. Just nu har vi så sjukt mycket plugg, så måste försöka ta och sätta igång med det mesta nu, så man inte sitter i sista sekunden med allt.. Har också märkt att tiden här i Göteborg går väldigt fort, vilket är bra men ändå tråkigt, eftersom vi har så kul här! Om ca 2 veckor kommer vi hem till Borlänge och hälsar på alla mina nära och kära, nästa vecka kommer vi att vara på Öckerö och ha massa roliga och olika övningar som rökdykning och livräddning av olika slag. Ska bli riktigt kul! Sen har vi bara någon vecka kvar tills vi åker ut på våra båtar:) och vilket fartyg det blir, hoppas jag att vi får reda på snart. Antingen blir det nästa vecka eller veckan därpå. Efter apun är vi hemma igen, sedan är det sista rycket tre månader i skolan, efter de dags för studenten. Sen får se hur det blir i sommar med allt, åker förmodligen hem början av sommaren, och om jag hittar något jobb här, blir jag nog att åka hit nån gång under sommaren. Det får vi se, men om det blir så ska jag försöka få med Tom ner, vilket inte är helt omöjligt efter våra planeringar:) . Det var lite tankar om tiden längre fram.
Nu är det plugg som gäller. Hörs

/ Tilda


Här kommer lite bilder från i fredags, som jag glömt att lägga ut. Efter lunch var vi ut och kikade på en liten båt som Carro i klassen jobbar på, sedan kikade vi lite på livbåtar osv. 

       
                           


                           

                          

                          
                           Alla verkar vara i sin egna lilla värld, haha
                          
                           Mr J! 

                           
                            



                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0