Liseberg


Precis hemkommen efter ett intensiv pass på Friskis. Idag blev det ett klippkort, så nu är det bara att träna så mycket jag vill. Skönt men det är så sjukt dyrt. Ett tiokort för 900 kr, enorm skillnad mot vad det kostar hemma i Borlänge :P där får man ett helt årskort för 800 kr. Men men, ska inte klaga nu när jag äntligen skaffat ett och börjat träna, och skönt är det! Helgen har iallafall varit as nice. Och den största chocken jag fått på läänge var i fredags, när Frida och Evelina satt på en bänk utanför vårt hus, när vi kom hem från skolan. Gissa om vi blev chockade, jag och Amanda. Men framförallt glada! :) Så på fredag kväll drog dem med oss till Liseberg för att kolla på Håkan, det var kul men lite tråkigt med så mycket folk så man såg han knappt, när han sjöng. Vi gick väl runt där, köpte popcorn och myste! :)  Och i lördags drog jag och tjejerna och kikade på Malin och Amandas fotbollsmatch, sedan på kvällen blev det tacokväll,  och till sist bar det av till stan för bio. "Flickan som lekte med elden", grym film. Söndags blev det ut och käka och shoppa. 
Och juste, apropå båtarna så får vi nog reda på vilket fartyg vi hamnar på nästa vecka, pga av strul med fartygen, så nu vet ni som frågat. Nervööst :D


                                                                      fotbollen


                                  

                                    

                                    
 


                                    



                                                                            Liseberg 
                                     


                                       
 
                


                                       
                                 

                              Tack tjejer för att ni kom, och ni vet att ni är välkomna fler gånger!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0