Främmande..

Helgen har varit fullspäckad av roliga grejer. I fredags kom älsklingen hit på besök hela helgen. Jag drog hem innan jag skulle möta upp han, eftersom tåget han skulle på efter Örebro missade han och hoppade på fel tåg, så stackaren satt på ett tåg åt helt fel håll, nämligen till Stockholm. Men till slut fixade det sig och jag fick äntligen träffa han. Hahah nu i efterhand kan man skratta åt det men just när det händer sånna grejer är det ju rena rama madrömmen. Vem vet, kanske är min tur nästa gång. Efter jag hade mött upp han, handlade vi lite krubb och drog oss hem till huset där det var grillparty. Käkade jättegod mat och umgicks med härligt folk, som vanligt! På lördagen blev det en hel dag på stan. Shoppade, käkade och myste. Idag blev det stan igen för att hitta något som har med Dalarna att göra, typ en dalahäst. Det är nämligen så att vi ska laga en landskapsrätt i skolan imon och då ska vi dekorera så att man ser vart vi ( jag, amanda och Frida) kommer ifrån. Men någon dalahäst blev det inte, var alldeles för dyrt för oss fattiga studenter, så det fick bli servetter med några dalahästar på, som mamma skickade med Tom ner. Och tur var väl de :) hahah! Tack mamma! Och tack även för alla andra fina grejer jag fick. Nu hänger härtat så fint i fönstret och det första jag gör när jag ser det är att jag tänker på dig, pappa och Anton.Nu när jag skrev såhär gulligt blev jag ju att sakna er ännu mera, hihi men är hemma om två helger igen. Och tack älskling för de fina halsbandet, du är underbar.
Nu ska jag ta och hoppa ner i sängen, ringa ett samtal och hoppas på att förskylningen har gett sig tills imon.
Bilder från helgen kommer upp så småningom :)

/ Tilda 
 
                                                                        STAN
                             Inte de bästa bilderna, Toms mobil var kass men bättre än ingenting :) 

                           
                                                                 
   

                                               


                                            

                                          
                    Kolla in bilen! Och det roliga var att ägaren till bilen fick böter eftersom han hade stått där ett bra tag sen får man ju inte stå med en bil mitt i stan, fast vem vill ställa ifrån sig en sån bil utan sikt
                                                        


Kommentarer
Postat av: mamma

Gullunge! men det är 3,5 vecka tills du kommer hem..

2009-09-14 @ 10:23:56
Postat av: mamma

Gullunge! det är 3,5 vecka kvar tills du kommer hem..

2009-09-14 @ 10:25:55
Postat av: Anonym

Ja det är ju de, inte långt kvar alls faktiskt :)

2009-09-14 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0