Helg..






Helgen har varit lite speciell men mycket bra.. Här kommer en liten ledtråd till vad jag gjort iallafall :) . Ja nu vet ju dom flesta vad jag gjort eftersom jag pratat med dom, men för dom som inte vet så åkte jag hem till Borlänge i hemlighet, ingen visste alltså om det mer än Tom, som planerade det hela kan man säga :) så det var sjukt kul att se allas reaktioner när man kom hem. Hade iallafall en jättemysig helg med min älskling och familj, sen hann jag med trion också (Jennie och Camilla) hade som sagt inte så mycket tid så hann inte träffa alla. Men kommer hem nästa onsdag och då blire party med girlsen!           

Kommentarer
Postat av: camillis! :)

det var jättekul att se dig! vart superchockad! :D haha! PUSSBABE I LOVE YOUUUU!

2009-09-30 @ 21:40:13
Postat av: Anonym

det förstår jag ;) hihi vi ses snart igen gumman <3

2009-10-01 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0