Mysdag på stan

Åter en skön dag på stan efter skolan. Jag, Amanda och Frida drog och fikade och kikade i lite affärer. Mandy hittade en jättemysig stickad tröjja och jag hittade en ring och ett par skjyssta leggins, som var lite tjockare. Bra och skönt ha nu till hösten/ vintern. Hitade även en massa andra saker också, som vanligt.. Men jag har faktiskt tänkt mer på min ekonomi på sista tiden, och fast man har pengar så kan man inte bara spendera det på kläder.. Det kommer nog inte gå i framtiden har jag kommit fram till. Första gången jag resonerar en sådan grej men sant är det ju. Och nu vet jag en som kommer bli glad när hon läser detta, min kära mamma! :) som tycker jag bara köper och köper ;D så nu blir en glad iaf, hihi. Har även varit ute och sprungit med Zaida, kom precis hem. Blev en varm skön dusch med lite snack med Zaida i duschen bredvid. Och nu är det nog dags att dra sig till sängs, igen.
Och juste, imon blir det att dra och kika på Håkan på Liseberg med Amanda, Frida och hennes tre kompisar som kommer på besök. Hoppas på bra väder och en trevlig kväll :)  Skriver mer imon när jag hinner. Take care!

/ Tilda



           
             

                                                          
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0