Tisdag..

 
Kom nyss från köket, lagade lite käk med brudarna och idag blev det pasta med kycklingwok, blev riktigt gott faktiskt! :) Idag började vi halv 1, skönt med lite sovmorgon plus att vi bara hade en lektion. Efter den gick vi och prova våra studentmössor! :D tänk alltså när man står där, med champagnen i handen och en hes röst och skriker. Vilken känsla, och det är inte långt kvar faktiskt. Det här året kommer gå fort, för så kul som vi har här. Får se vilken färg det blir på mössan bara, egentligen brukar man ha blå eftersom vi blir matroser när vi går ut och då brukar man ha blåa. Men vi kunde inte betsämma oss riktigt så vi ska betsälla om någon vecka när vi bestämt oss mer. För det är ju snyggast om alla har samma färg och dessutom fränare med en blå som ingen annan har, förutom vi då :)
Nej nu måste jag ta tag i pluggande, ringa mami sen kika på idol som börjar idag, säsongspremiär!. Sen vill jag bara skriva att jag saknar min Tom, min familj och alla er andra där hemma. Men vi ses snart

Love / Tilda 


                         
                                                     Trion


Kommentarer
Postat av: camillis

we miss you to <3

2009-09-09 @ 19:14:11
Postat av: jennie

saaaaaaknar dig tilda <3

2009-09-09 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0