Utkast: Sitter på ...

Sitter på rummet och gör klart religionsuppgiften som ska vara inne imon. När jag kom hem idag gick jag och la mig, var så sjukt trött och sov i hela 2 timmar, det behövdes. Skulle egentligen ut och segla idag, jag Amanda och Carro men det blev inget eftersom Carro var sjuk idag. Så det blev att träna istället, jag och Frida drog ut och sprang 7-8 km upp i skogen. Är faktiskt imponerad över mig själv att jag klarade de :P har som sagt inte sprugit på ett bra tag. Nu gäller det att hålla i det bara. Börjar 9.55 imon, vilket innebär lite sovmorgon. Redovisning på svenskan och releigion står på shemat! Nu ska jag ta en kopp the, kika på tv sen sova. Natti på er :)

/ Tilda


                                                        Lite bilder från svenskan i tisdags 



                                 i
                                 Tjejerna klipper och klistrar

                                  

                                


                                 

                               
                                


                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0