Studentmössa!

Idag fick vi äntligen våra efterlängtade studentmössor! :D  och oooh så fina dom var, verkligen annorlunda och coola! Den ser jag fram emot att få ha på mig och det är faktiskt inte långt kvar nu.. Snart har vi bara festen kvar,festen kvar..
Idag hade vi nationella provet men såklart så hann ju inte jag prata om mitt tal, så det blev uppskjutet tills nästa vecka istället. Imorgon väntas en spännande dag ute på Öckerö! Där vi ska få testa på att köra MOB båtar och lite annat. Klockan står på ringning 05.45. Så nu blir det natti för mig
Mössan ser dock mörkare ut än vad den egentligen är. Men den ska vara marinblå iallafall. Och för er som inte vet så fick vi välja blåa mössor eftersom man brukar ha det när man går ut som sjöman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0