allt som gick förlorat

Livet har sina goda stunder. Och stunderna med dig har varit den bästa tiden det senaste året. Du gjorde mig till den lyckligaste tjejen i världen, du gjorde mig till en ängel som gick svävandes på molnen då jag insåg att jag hade träffat världens bästa kille..

Men som i sagorna så slutar det inte alltid lyckligt och det gjorde det inte  för oss heller .. Man får helt enkelt bita ihop och gå vidare fast hjärtat brustit i tusen olika delar. Men tiden läker alla sår, fast man ej kan tro det, och bitarna kommer så småningom falla på plats sakta men säkert. Jag kommer aldrig glömma dig och du kommer alltid finnas där för mig, precis som jag fanns där för dig. Tack för allt de fina med oss.

Nu ska jag leva och förverkliga mina drömmar..

 

 

 

all this memories

Im gonna miss you like crazy ..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0