home sweet home..

min egna säng, mammas goda mat, mitt saknade rum, träffa mina underbara tjejer igen..  Nu är jag hemma!
Nyss pratat med min vän Zaida i över 2 timmar på telefonen, det var allt för längesen vi snackade så vi hade en hel del att prata ut om.. Kom hem vid 11 snåret idag från båten. Med en rejäl huvudverk och bakis som man var efter min avskedsfest igår, tog jag en varm dusch och hoppade i bädden direkt, och det var det härligaste jag gjort på länge.. Att få sova ut i sin egna härliga säng och veta att man inte behöver ställa klockan för att gå upp och jobba.
Imorgon ska jag sova ut, pallra mig till körskolan och sjukhuset sedan träffa mina Amandor för att planera lite inför utomlandsresa om det nu blir av, och boka tågbiljett till Götet!
Channing Tatum - Huur snygg är inte han?! En av de snyggaste jag sett tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0