Shopping

Vaknade över Amandas sms imorse vid 11 tiden, gick upp och gjorde lite brunch och drog in till stan för att möta upp Tim på körskolan. Satt där i över tre timmar, skön start! Och imorgon har jag min första körlektion, nervöööst men det kommer nog gå bra hoppas jag! Efter pluggandet mötte jag upp Amanda och gick på kupolen tillsammans. Hittade faktiskt mina drömskor som jag letade efter hela förra hösten/ vintern i Göteborg men lyckades aldrig hitta dem. Men där stod dom, så jag tog dom direkt! Hittade även en militärgrön höstjacka och döskalle sjal som jag också letat efter! Nu längtar jag faktiskt till hösten, samtidigt som jag vill ha kvar sommaren.
Nu blir det godnatt för mig eftersom klockan ringer tidigt imorgon bitti till körskolan. Give me good luck! :)





bild på mig från Turkiet resan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0