Höst!

Sitter ihopkrypen i soffan med min underbara filt, mamma och ett duntäcke runt om mig, tillsammans med en kopp kanel te och tittar på fångarna på fortet! Nu är verkligen hösten här, love it!
Imorse hade jag körlektion igen, gick bra fast jag tog fel på tiden och kom dit en timme tidigare! haha klantig man är ibland. Men snälla som dom var fick jag köra lite ändå. Efter de drog jag till gymet sen träffade jag Elin. Och nu på kvällen kom Amanda och hämta mig för att sedan möta upp Tim och Jakob på Waynes för att planera resan till Göteborg osv. Längtar som en tok till nästa helg! Och jag och Amanda ska lyxa till det extra mycket med att bo på hotell precis i stan. Great!
Nu ska jag dejta kudden och upp tidigt imon igen för andra körlektionen denna vecka!
Godnatt på er
min och amanadas goda cuppuccino med söta mönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0