worlds greatest

Hej på er!
Helgen har varit superbra! Fredagen var lugn och skön medans lördagen var mindre lugn, haha! Blev som sagt förfest hos Jolina sedan S2! Slutet av kvällen slutade med tjafs och onödiga diskussioner, men jag är ärligt talat glad ändå. Jag har ju mina underbara tjejor som aldrig skulle kunna svika mig och det är jag så otroligt glad och tacksam för.
Idag har jag haft en heldag med min Jennie. Åkte till falun och kikade lite, lunchade och snackade en del. Och nu ska jag ta en cykeltur till Eve för att träffa tjejerna, blir en film sa Amanda :)

worlds greatest - ni är bäst tjejer

Kommentarer
Postat av: cammi

du meeee babiiigirl<3

2010-08-31 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0