Göteborg!!

Två timmar kvar, sen är man framme i Göteborg! :D Ska bli så kul att träffa klassen igen! Resan har dock varit lite jobbig. Först var tåget lite försenat från Borlänge och vi fick vänta en hel del under resans gång eftersom vi fick lov att stanna och vänta in andra tåg som skulle förbi. Väl framme i Örebro fick vi först byta spår, sedan såg jag att det skulle dröjja mer än en timme innan näta tåg skulle komma. Sån tur var, träffade jag ett par som tyckte så synd om mig, när jag skulle pulsa i snön med väskor åt både höger och vänster. De var så snälla att de hjälpte mig med min packning. Det var jättetrevliga och vi satt och pratade hela tiden i väntan på att tåget skulle komma :) Det var kul med lite besök! Och det roliga var att både dom och jag kom från Borlänge! haha, världen är bra liten..

Sitter nu och pratar med Zaida och det ryktas om en hemmafest på Lillhagen ikväll! :D det ser vi fram emot! Nu ska jag vila lite innan Amanda kommmer och möter mig på station. :)

/ Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0