Monday

Helgen har varit super här på Lillhagen! :)  Blev lite mysdricka på fredagen och party på lördagen, dock inge krog. Men det blir till helgen!  Och idag hade vi första skoldagen. Började dagen med ett praktiskt prov där jag måste tillägga att jag och Carro vann för att vi gjorde snyggast matupplägg ;D wiie! Nu ska jag ta en liten tupplur och sedan försöka mig på svenska rapporten. Nu känner man att skolan har börjat igen..  

Have a nice day! :)

/ Tilda 




                                                            Lite pic från i fredags och lördags! :) 



          
                           

                               Jag och min Manda - panda! 



                         

                          Carro och Jakob 



                        
                          

                        

                       Jag och Ola försökör på en liknande pussmun! hahah 

                     
                     


                     Oskar utmanade Tim i armbrytning! 

                    

                    

                     Öl brudarna ;D


                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0