Torsdag

Torsdag idag, vilket innebär sista dagen i Borlänge! 08.00 går tåget till Göteborg imorgon bitti! :D Det har varit två intensiva veckor här hemma som bara har sprungit iväg. För det mesta har jag hjälpt till med Toms lägenhet. Har även hunnit träffat en del. Igår blev det en mysdag med Elin, lagade god mat och bara umgicks. I tisdags blev det en shoppingdag med Susanna! Och idag hade jag tänkt träffa min kära brudar, men såklart ska dom jobba kväll idag i skolan, så får se om vi hinner med någon middag tillsammans innan jag åker igen.
Nu ska jag fortsätta göra det tråkigast som finns... PACKA! blääe. Är redan uppe i 3 väskor.. Tur att Amanda  kommer och möter mig i Göteborg på stationen, haha! Hon får vara min bärhjälp! ;D 

Känns lite jobbigt nu att lämna alla igen, framförallt min Tom. Men jag och Amanda åker hem igen på lite besök på påsklovet! :)  en månad, sen är man hemma igen.  
Nej nu måste jag fortsätta med packningen, annars blir det aldrig av!

/ Tilda
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0