Blääe

Man mår som man förtjänat efter helgens bravader.. Men kul har vi haft fast det gick lite snett till i fredags, haha inga kommentarer. Sån tur va löste sig allting! :) I fredags blev det krogen med alla och igår hemmafest med lite nya ansikten, trevligt! Därimot är min kamera helt spårlöst försvunnen vilket är skit kasst. Så inga bilder blir det från helgen, får se om jag snor nån från Mandas kamera kanske.

Idaghar dagen varit sjukt seg.. Det ända bra jag gjort idag är nog att jag städat och klippt Victor, haha. Och nu ska jag ner och slöa lite framför tv;n med de andra sedan hoppa i sängen! :)

Puss

/ Tilda





God middag med tjejerna!




Grabbarna! hahah alla ser lika borta ut :P







wiiie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0