Saturday

Dagen har varit bra men har varit alldeles för trött idag. Igår åkte Oskar hem och imorse drog också Thomas till sin båt som han egentligen ska vara på. Så just för tillfället så känns det lite tomt att inte ha nån att snacka lite skit med eller att se på film med. Men jag har ju såklart alla andra som är kvar här också :) Men just idag har jag inte orkat nåning. Blev så lite som två ynla timmars sömn inatt ( idiotiskt ) så trött har man varit idag, gått som en zombi. Så nu ligger jag redan i sängen och ska försöka sova så jag får tillbaka mina sömntimmar, haha. Lägger ut lite snygga bilder på killarna som sjukade sig igår, de ville låna min kamera ett tag bara.. haha :P 




Janine och halva jag :P 





"Gittan" 






Haha jadu man kan ju undra om dom är riktigt friska 




En fin bild som fellow fick som en bild på deras nya elev.. haha ;D 


Nu ska jag sova. Upp 03.30 

Natti





 


Kommentarer
Postat av: thomas

nice ass! ;)

2010-01-10 @ 21:29:00
Postat av: Anonym

hahha sjuka ni är! :P

2010-01-11 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0