fjärde dagen avklarad

Nu har det redan gått fyra dagar här ombord! Tiden går så sjukt fort och jag har jättetrevligt här :) Var nyss ute och tog en kaffe med Tomas, passade även på att gå ut på däck för att kika läget lite. Igår var vi på säkerhetsövning när vädret var som värst! Gick ut på däck och det kändes som att hela jag skulle flyga ombord! Sån tur va var Tomas med som jag fick hålla i, hahah! Sjukt. Annars är det inget speciellt som hänt. Ny besättning har kommit, så lite nya ansikten och namn lär man lära in. Nu ska jag ta en repa på gymet, ta en dusch och ner och jobba igen! Hadet bra allihoppa! Slänger in lite bilder från jul osv. som jag inte kunnat lagt in eftersom jag inte haft nått internet. 
Puss & Kram

Julafton

                      




Juldagen - Engelsk julafton hos familjen Saunders

        
                                                                     Sam och Sara

     
 Toms farmor                                                   Mamma Catharina
                                                                             
               
 Och min älskling innan utgången!                      <3





       Sedan utgång med mina brudar!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0