hej på er!

Dålig uppdatering pågrund av att jag inte haft något internet på flera dagar. Har jobbat så sent och när jag har kommit till hytten har vi redan varit ute på öppet hav där det knappt finns någon täckning, ibland om man har tur. Här om dagen hade vi storövning också, det var intressant och bra att få en annan inblick i det. Vi fick leta efter passagerare i hytter. Men de mindre roliga var att larmet gick igen på natten. Till en början förstod jag inte vad som hände, då vi kollade på film, sedan fick jag panik och alla sprang ner till samlingsplatsen. Sån tur va behövde vi inte göra så mycket mer att vänta på information om händelsen. Det var en typ en värmare i en bil som hade blivit så varm och sedan spridit en rök i hela lasrummet. Sån tur va gick det bra och de kunde släcka den innan den fattade eld. Men läskigt var det. Vill inte vara med om sånt mer. Men det var tydligen nått som kan hända igen, och som kan vara vanligt, sade kaptenen.

Förövrigt går dagarna jättefort, har redan varit här halva tiden typ :) men jag har ändå ingen hemlängtan precis. Visst det är klart man saknar alla där hemma, både mina tejjor och familj. Men det bästa av allt är att min älskling kommer hit på fredaaag :D och blir här över helgen. Ska bli så skönt att få träffa dig igen, för är det nån jag har saknat enormt så är det du.
Kan också berätta att jag fått jobb här till sommaren, vilket är superkul! :) står på första plats som de på listan, hihi. Och jag tror jag vill ta det erbjudande, att jobba här lite då sen till hösten får man väl se vart man hamnar eller vad man vill göra. Om jag vill bo i Borlänge eller flytta till Göteborg? Har absolut ingen aning just nu. Men kan då säga de att jag inte kommer bo i Bolränge hela livet! :p
Nog om de, nu när jag äntligen är ledig en hel kväll tänkte jag hinna kolla lite på alla avsnitt av Paradise Hotel som jag missat mer än en vecka!

Take care!  

               Tilda






min finaste



Kommentarer
Postat av: Din Tom

Du är ju bara för underbar älskling och lite för bra för att vara sann i ärlighetens namn. Så jag vill bara passa på och säga tack Tilda, för att jag får var "han" som får försöka göra dig lycklig varje dag. Och kalla det en kliché men om jag lyckas göra dig lycklig så är jag lycklig. Faktum är att jag måste få göra dig lycklig för att ens ha en chans på att vara lycklig själv nu för tiden. Så jag törs nog säga inför alla att jag fortfarande är lika tok-kär i dig som jag var i början om inte mer. Och mina känslor bara växer för dig varje dag. Men tyvärrr så har saknad blivit en utav de starkare, så därför så ska de bli så otroligt skönt att få hålla om dig igen och träffa dig nu till helgen. Det var bara de jag ville säga, Pusspuss <3 / Din Tom

2010-01-20 @ 23:10:23
Postat av: Din Tom

Du är ju bara för underbar älskling och lite för bra för att vara sann i ärlighetens namn. Så jag vill bara passa på och säga tack Tilda, för att jag får var "han" som får försöka göra dig lycklig varje dag. Och kalla det en kliché men om jag lyckas göra dig lycklig så är jag lycklig. Faktum är att jag måste få göra dig lycklig för att ens ha en chans på att vara lycklig själv nu för tiden. Så jag törs nog säga inför alla att jag fortfarande är lika tok-kär i dig som jag var i början om inte mer. Och mina känslor bara växer för dig varje dag. Men tyvärrr så har saknad blivit en utav de starkare, så därför så ska de bli så otroligt skönt att få hålla om dig igen och träffa dig nu till helgen. Det var bara de jag ville säga, Pusspuss <3 / Din Tom

2010-01-20 @ 23:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0