på båten..

Hej!
Har varit väldigt dålig på att uppdatera nu på slutet. Har haft så sjukt mycket och göra. Julen har iallafall varit jättebra, juldagen blev en hel dag hemma hos älskling tillsammans med hans familj och farmor, som kom från England för att hälsa på och fira jul. Dom firar nämligen julafton dagen efter vår julafton. Så det blev att fira julafton två dar i rad, fast med lite annorlunda mat såklart:) Tänkte lägga in lite bilder från de också. Efter middagen blev det utgång med girlsen, men fick nöjja oss med flamingo denna gång eftersom det var fullt på S2 där hela Borlänge var, haha surt men vi hade kul ändå! :) 
Och nyår var toppen! Förfest med Jennie och co i Simons lägenhet. Sedan blev det vidare på fest som Joni hade fixat! Toppenkväll. Och nu ligger jag i min hytt på båten som jag ska praktisera på. Mönstrade på idag och ska vara här i 6 veckor framöver, troligtvis! Allt känns jättebra redan och alla verkar vara jättesnälla och roliga :) kul att det jobbar så mycket unga här också :)  men dom byter ju personal hela tiden, så får se vilka som mönstrar på nästa vecka! Har pratat med kaptenen också som verkar jätte trevlig. Han frågade redan om jag ville åka hem nånting nångång, hiihi :) men trivs jag här så jobbar jag nog på och kommer hem tidigare istället. Kommer nog trivas jättebra här. Men saknar redan min Tom såklart. Men vi ses snart igen <3
Bilder från juldagen och nyår kommer så småningom! :) Nu blir det nog att krypa till kojs! Tidig uppstigning imon. Godnatt på er!

Och tack för allt idag, mamma och pappa, ni är guld värda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0