Torsdag

Idag försov sig Tomas två gånger, först på morgonen sen på eftremiddagen/ kvällen. Så när jag kom ner i köket vid tre tiden frågade jag vart Tomas var någonstans och Janine visste inte heller. Så jag änkte att han säkert hade somnat efter lunchen. Vi ringer till hans hytt men ingen svarar.. Det går nästan två timmar då vi pratar om att dra upp och väcka han. Så jag Oskar och Janine springer upp med en burk med is och vatten och häller det under täcket på han, hahah! Men hans reaktion var inte den roligaste, han såg mest chockad ut. Men kul var det! ;P så nu får vi se vem av oss tre som råkar ut för nått skit nästa gång.  Jag ska iallafall inte försova mig!haha. Har fått lite tips av Patrik om hyss, så jag har några på lager om nån är dum mot mig, hihiii!

Nog om de. Har precis slutat nu, pratade med Mamsen nyss. Ska slå på en tvättmaskin sen kika på en film tills jag somnar tror jag. Blev en sen uppersittarkväll inatt med tre timmars sömn. Så inatt måste jag nog sova lite tidigare :) 


                          

                           Tomas och Bengt! :)  och Tomas ser helt livrädd ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0