Two weeks

 Hoppas alla haft en bra helg. Jag har haft det underbart med min Tom, som varit här och hälsat på under helgen. Och nu är det inte långt kvar tills jag får packa ihop mina grejer och resa hem :) Tiden har bara sprungit iväg här och jag har verkligen haft kul! Har lärt känna mycket nytt folk, vilket är jättekul! Och lärt mig väldigt mycket annat också.  
Ska bli så kul att få träffa alla er tjejer igen! Och alla andra också såklart. 

 Dagen idag har varit som en karusell. Har haft lite oväder, snöblåst och starka vindar, så gungat har de gjort !Men nu är man rätt van vid det, så man gungar bara med när man står och lagar mat, haha! 
Nu ska jag nog ta och ringa Camilla som jag skulle ringt för ett tag sen! :) 
 
Tilda  



                        
 
           Nästan varje morgon när man vaknar får man se den här fina utsikten! Inte illa.




                               

                                               Några båtar som ligger på "varv"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0