..

Idag blev det att säga hejdå, vilket är det jobbigaste som finns. Att stå där och se han åka iväg med tåget och veta att man inte kommer kunna träffas på ett tag.. det är jobbigare än vad man tror.Men sån tur är kommer jag ju hem till påsk på besök vilket bara är ca 3 veckor kvar! Tog en fika på mitt favoritställe Soho innan tåget gick. Sedan blev det hem och vila och nu är det väl bara att sätta igång med lite plugg igen..  och hoppas på att min förkylning ska släppa nångång.

Nu ska jag ner till Amanda och snacka lite skit.
Hoppas alla haft en bra helg! :)

SOho

  

Tack älskling för en superhärlig helg med dig! Du är bara för bäst <3


Kommentarer
Postat av: Tom

Tack själv älskling! Det var helt ofattbart underbart att få vara nere i göteborg och spendera lite tid med dig. Hur mysigt som helst och jag kan knappt vänta tills du är tillbaka här hos mig. Love you <3

2010-03-15 @ 21:32:37
Postat av: Sarah Saunders

Oj oj oj brunett och grejor :) Snyggt föresten :)

2010-03-15 @ 21:54:23
Postat av: Anonym

Sarah: Jodu det är jag ;D Tack!

Kan knappt vänta jag heller babe. Men ses snart igen :) <3

2010-03-16 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0