Grattiiis!


Först och främst vill jag skriva och gratulera min bästa Camillis som fyller 19 hela idag! Grattis gumman :D Hoppas du har haft en bra födelsedag med många presenter ;D Kommer hem och firar dig sen!

Hade två lektioner idag, projektarbete och samhälskunskap. Efter de drog vi ner på stan med Malin, Zaida och Carro! :) kikade mest i affärena och Malin fixade lite ärenden. Annars så flyter det på här :) men de flesta i huset börjar bli lite krassliga. Både Frida och Amanda var hemma från skolan idag, stackare! Och jag börjar också känna av lite i halsen och bröstet. Därför ska jag ta en kopp te nu sen börja plugga lite idrott om jag orkar.
Hoppas ni håller er friska där hemma :) saknar er men snart är jag hemma och hälsar på igen! :)

Take care!

/ Tilda
 




    

                                                     <3



 

Kommentarer
Postat av: camillanorman! :)

men tack gumman! såg tyvärr inte det här inlägget förrän nu! ;D haha! men tacktacktack! <3

2010-03-04 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0