Thomas 19 år!

Tisdag idag och Thomas fyllde 19 år! Det firade vi med lite maränsviss som han bjöd oss alla i huset på :) gott! Skulle även bli en krogenrunda men pengarna tog emot så vi tjejer stannade hemma istället, jag och Alex städade hela övervåningen! I morgon är det onsdag och är även ledig från skolan vilket innebär en låååång sovmorgon, måste sova igen alla de timmar jag missat, skönt. Dagen imorgon kommer ägnas åt att packa och plugga lite, sen till Sportlife för att träna och även bränna på lite färg på kroppen med Mandy! Sedan stan för att kika lite :) 
Imorgon åker Ola hem och Zaida åkte idag. Känns lite tråkigt att alla skiljs igen, även fast det bara gäller en vecka, men ändå känns det tråkigt, eftersom vi alltid är med varandra, men ska bli grymt skönt att komma hem ett tag! :) till mina underbara vänner och familj, även Tom såklart   

Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen i mitt nystädade rum som doftar så gott! hihi

Godnatt på er alla! 



 
Grattis igen vännen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0