partii

Riktigt härlig kväll igår som började på Öckerö hos Carro! :) Sedan drog jag, Amanda ochh Zaida vidare till stan för att möta upp resten av Lillhagsgänget och drog till Golden! Väl inne där blev det återigen Champagne, den här gången några fler flaskor, haha så mycket Chamagne som det blivit i helgen, har eller kommer jag nog aldrig dricka i mitt liv :D men kul var det! Härligt gäng från Umeå

Imorgon är det dags för skola igen.. Men denna vecka är inte som alla andra, eftersom vi bara går till torsdag och går på påsklov, vilket innebär att jag åker hem till Borlänge till mina nära och kära och hälsar på! :) Ska bli så kuul och skönt med lite ledighet.







Haha kakmonstret ;) Men supergoda muffinsar som Johanna bakat


Golden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0