Helgen..

Helgen har gått alldeles för fort! Men rolig har den varit. I fredags blev det utgång. Hahah började med fest här och när vi är påväg till krogen drar alla till bussen förtom jag, Zaida, Robin, Tim och Thomas  som får skjts av Robin. När vi väl är framme vid stan får vi för oss att dra in på ett ställe bredvid Bryggeriet. När vi väl kommer in där och har betalat över 170 spänn för inträde och garderob, inser vi att vi kommit helt fel. Stället var typ för rikemansbarn och stekare, haha och det var hur dött som hellst. Bara folk som gick runt och mingla och trodde de var nått. Så efter ca 20 min går vi ut och tar ut pengar igen för att sedan dra in till dom andra på bryggeriet istället. Och där inne var det  mycket roligare! :)Blev en  hellyckad kväll med gänget, eller familjen som vi har börjat sagt nu :P
 Och Igår blev det en mystjejkväll inne vid mig. Kikade på melodifestivalen. Jag fick förfrågan att klippa en mer frisyr på Viktor så de gjorde jag. Och jag tror nästan att jag ska bli frisör när jag blir stor! Det är ju rikitgt roligt, hellst när resultatet blir bra.  Och appropå inget så har min kamera kommit fram! :D Sjukt, men nån här inne i huset har försökt snott den och sedan tagit fram den när jag sa att jag skulle polisanmäla.. Känns ju inte så kul precis att ha en tjuv i huset. Men men.. Tur att min och de andras kameror och telefoner kom tillbaks! Nu ska jag ringa min älskling.
Puss

/ Tilda

Lite bilder som jag hittade på kameran sen förra helgen!  



Jag och Jooonis







Varsegod Thomas! Här får du efter alla fina bilder du tog på mig denna kväll :) Snygging, haha



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0