Veckan

Vecka har bestått mestadels utav plugg och har inte ens haft en tanke på att skriva i bloggen, men lovar attde kommer bli ändring så fort de blir lite lugnare i skolan.. I går var vi på sjöfartmyseet där en kvinna pratade om hur det var förr ute på havet och bla hur kvinnorna hade det då. Det var väldigt inressant att höra att det inte alls var lika lätt att få jobb på en båt då som idag. Igår tränade vi som vanligt och kvällen bestod utav plugg som idag. Prov i brand imorgon..   Och på kvällen trädgården på kvällen. Det ser vi fram emot! :)

Nu blir det en varm dusch så jag kanske blir pigg igen och kanske får ork att fortsätta plugga..





Slängde in en bild som påminner om sommaren och värmen som jag längtar som en tok till! Och såklart på min vän Jennie som jag bla kommer få träffa snart också!  <3





Kommentarer
Postat av: jennie

söt tildi :) <3

2010-03-22 @ 10:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0