Beautiful day

röd som en kräfta i ansiktet men oj vilken härlig dag de varit! Blev lite städning och träning på förmiddagen medans jag väntade på att Amanda skulle komma hem. Sen blev det lite stek i solen med Zaida och när Amanda kom hem drog vi och solade, haha! Det kokar i mitt ansikte alltså men måste börja sola nu så man får den dära fina färgen som man längtar efter. På kvällen blev det lite nagelvårds fixande för mig och amanda och viktor såklart.
Imorgon väntas en lika härlig dag med sol, fast tidigare uppstigning för att ha kökslektion!
Så godnatt på er och sov så gott!
/ Tilda




nu kan man börja sitta ute på bryggan och sola på rasterna igen, som vi gjorde i början av året, so beautiful!



mina girls första veckan i skolan tror jag det var! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0