Helg med Borlängebrudarna

jahapp då har tjejerna mina dragit härifrån.. Har haft en super kul helg med dem! Var skönt att få träffas igen. I fredags blev det mys på stan sen hem för att fixa oss inför krogen! Och i lördags blev det en hemmakväll med lite smått och gott framför tv:n och Idag blir det nog en seg dag hemma här och se Sverige - Canada såklart

Bilder från torsdags kväll då tjejerna kom. Blev tv tittande och sedan fotboll ute vid fotbollsplanerna mot killarna
Mandis
taggade inför en lerig men rolig fotbollsmatch mot boysen!



och tror ingen kom därifrån utan att ha vurpat på planen som var full av lera.. haha!
På fredagen blev det som sagt stan och som vanligt lunch på paprika!
efter lite shopping drog några hem och vi som var kvar satte oss på en uteservering och njöt i solskenet!

och sedan drog vi hem för att börja partyt! Helt galet rolig kväll
I bussen påväg till trädgården
saknar dom redan men vi ses ju ändå snart ändå!
Nu blir det sängen och en film ensam. Men snart kommer  jag få träffa min älskling som jag saknar såå mycket
Godnatt mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0