Studentdagen!

Happ.. då sitter man i bilen påväg hem från Göteborg för att flytta hem till Borlänge igen.. Känns så sjukt trist, tråkigt och såklart ledsamt men som jag och Amanda brukar säga: Man ska aldrig ångra eller vara ledsen över något som en gång fått en att le. Klart det är jobbigt nu men man får helt enkelt blicka tillbaka på det fantastiska året som vi haft tillsammans. För det här året har varit det roligaste och bästa året i hela mitt liv! Och er mina vänner kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta. Så tack alla för ett underbart år! Saknar alla redan men vi har sagt att vi ska hålla kontakt. Vissa kommer man att träffa i sommar vilket känns jätteroligt!
Studenten igår var som sagt grym! Tack alla för de fina presenterna, kunde inte fått bättre! Fick bla en resa till Turkiet (Alanya)  med älskling. Så på Onsdag sticker vi!! :D ska bli superhärligt! Fick även en bok om massa olika drinkar som jag ska göra i sommar, fick även shaker och annat tillbehör som man behöver för att göra en drink från brorsan och Rebecka. Halsband som det står "lev din dröm" på som mamma tycket passade mig eftersom jag alltid säger att man ska göra de, superfint! Sedan lite annat smått och gott.
Dagen igår började med champagnefrukost hos våran Mentor Ann, sedan vidare in till skolan för studentlunch och lite prisutdelning och stipendium där jag fick ett pris för bästa prestation som kock! Det var riktigt roligt, fick en bok och en film om hur det är att jobba ute till sjöss. Sedan var det dags för utspringning och sen det bästa av allt var när man fick släppa loss på flaket! Sån härlig känsla. Sen blev det middag på " Rumpan bar" tillsammans med mamma och company plus Amandas familj och släkt. Sen hem för lite fest med gänget på Lillhagen och Krogen! Vill spola tillbaka tiden igen. Ska försöka lägga in bilder så fort jag är hemma eftersom jag har lite batteri på datan.
Nu ska jag sova en stund så tiden går lite snabbare.
Puss mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0