Studentveckan!

Hej på er alla glada!
Studentveckan bölrjar gå mot sitt slut. Har en hel del bilder som jag ska lägga ut! :) man hinner verkligen inte sätta mig och lägga in bilder, man har fullt upp hela tiden. Har iallafall haft en super härlig vecka med gänget! I måndags blev det som sagt lite fest nere vid grillplatsen, i tisdags spelade vi brännboll nere vid fotbollsplan och igår blev det lite mys fest här tillsammans med lite nya ansikten. Olas föräldrar och vänner har kommit hit, jättetrevligt. Och idag kommer mina kära föräldrar, brorsan, Rebecka och såklart min Tom hit! Och nu bör det av till Liseberg och sedan in mot stan för att möta upp mamma och gänget. :)
Ha en bra dag alla

/ Tilda

och bilder kommer upp så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0