The studio

hej på er!

Dagen har varit nice! Skola först sen hem och fixa till sig lite och ner på stan för att bli plåtad på the studio! det var kul faktiskt men blev dock lite ovant att se mig på bilderna med så mycket smink ( syns dock inte på bilderna ), så jag blev så petig när jag skulle välja vilken bild jag tyckte blev bäst. Men blev som sagt bra til slut och fick några studentbilder med mig :) För er som inte vet och kom nu på att jag inte nämnt det tidigare så fick jag erbjudande att bli fotograferad för en dag som just var idag!
Och på torsdag kommer mina tjejer hit på besök, Camilla, Amanda N, Sandra och Eve! Ska bli grymt kul att få träffa dom igen och visa vad Göteborg har att erbjuda ;D
Imoron blir det stan igen, Amanda ville kolla på skor och jag ska nog passa på att kolla på smycken till studenten och eventuellt en väska :) sen blir det nog en fika på efterlängtade Soho!
Nu väntas sängen, godnatt på er!
en av bilderna från dagens plåtning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0